Çarşamba, Şubat 29, 2012

Biçki Dikiş hakkında

Sevgili bloggerlar,
Geçen hafta kendime singer tradition 2250 model bir dikiş makinesi aldım.
Uzun zamandır bunu istiyordum.
Bugüne kadar hiç dikiş makinesinde dikiş dikmemiştim ama ısrarla dikiş makinesi almak istiyordum.Makineyi aldığımdan beri neden bunu bu kadar ertelemiş olduğumu sorgulayıp durdum.
Makinenin başına ilk oturduğum andan itibaren iç güdüsel bir şekilde dikiş dikmeye başladım.
Patchwork bir yastık diktim, eşime pijama diktim ve küçük bir fermuarlı cüzdan diktim.
Daha sonra pinterestten keşfettiğim modelleri bilgisayarımın sık kullanılanlarına eklemeye başladım.Baktım ki sık kullanılanlar doldu, bende sonunda bir blog açıp bunları arşivlemeye karar verdim.
Kısacası kopyala- yapıştır bir dikiş blogum oldu.
Umarım size de güzel fikirler verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder